Wszystko o Yamaha TZR oraz innych moto
Wszystko o tzr, oraz innych moto
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wszystko o Yamaha TZR oraz innych moto Strona Główna
->
Sprzedam
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Yamaha tzr
----------------
Ogólnie
Tuning optyczny
Tuning mechaniczny
Serwis
Stunt
Offtopic
Wasze Motory
Zloty
Ogłoszenia
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
Inne motorowery niż tzr
----------------
Aprilia
Caqiva
Gilera
Honda
Suzuki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DenisDK
Wysłany: Sob 23:09, 27 Paź 2012
Temat postu: TZR 70/50 TUNING
Mam do sprzedania motorower marki Yamaha. Jest to model Tzr 50R. Motorek został sprowadzony w 2011r, i zarejestrowany w Polsce. Motorek jest w bardzo dobrym stanie, silnik po remoncie. Remont był zroobiony tylko dlatego że oryginalny cylinder stracił kompresje. Do pełnego dotarcia brakuje 300km, zrobione jest 700km na nowym zestawie. Wydech specjalnie nie był wymieniany na sportowy, aby nie osiągać pełnej mocy, dlatego rezonans jest od 7-10tyś. Po wymianie wydechu i gaźnika tzk kręci się do około 13-14 tyś. Motor w pełni odblokowany. Motor na zdjęciach nie posiada lotki ponieważ aktualnie ją poleruje. Tzr'ka była moim oczkiem w głowie, sprzedaje ponieważ przesiadam się na większą pojemność. Częsci które zostały wymienione podczas remontu to:
-Cylinder Tec Sport 70
-Łozyska na wale stage 6 teflon
-dysza głowna 125
-wymienione wszystkie płyny
Mniej ważne rzeczy:
-szpilki mocujące cylinder
-podswietlenie tablicy rejestracyjnej (niebieskie)
-podswietlenie licznika led (niebieskie)
-wentyle proste chromowane
-nowe opony Continental Conti Twist
-oryginalna ciemna szyba
-tankpad Dunlop
-termometr mierzący temperaturę cieczy w cylindrze
Poza tym motor cały czas jezdzi na oleju Castrol. Dokładam stary cylinder, do którego wystarczy kupić tłok i wykonać szlif i nowe opony IRC (jeżdzone 2msc).
W razie pytań proszę dzwonić
796435837
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin